Dierengezondheidszorg Vlaanderen (DGZ) heeft de eerste stap gezet in haar project om haar klanten digitaal beter te bedienen. Via een gloednieuwe website voor het publiek kunnen veehouders in het Vlaamse Gewest, hun dierenartsen en andere klanten op een meer intuïtieve manier informatie en diensten van DGZ vinden. Zowel het ontwerp als de bouw van deze website werden uitgevoerd door The Reference.
Het doel van deze nieuwe website is om het leven van de veehouders in Vlaanderen en hun dierenartsen te vergemakkelijken door de juiste inhoud op de juiste plaats aan te bieden. Een intuïtieve gebruikerservaring en vormgeving staan hierbij centraal. Voortaan kunnen de bezoekers van de website kiezen voor welk type dier ze de website bezoeken en krijgen ze van daaruit een ervaring op maat. Zo vinden ze sneller wat ze zoeken.
Het platform is ontworpen met de herkenbare DGZ-branding in het achterhoofd en biedt een link naar de afgesloten Veeportaal en DGZ Online sectie waar klanten hun persoonlijke informatie kunnen vinden. Om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn, wordt deze sectie opnieuw opgebouwd volgens de diervriendelijke aanpak van de nieuwe website. Dit is de volgende fase van het transformatieproject waar DGZ en The Reference aan werken.
De nieuwe DGZ-website www.dgz.be is nu live. Ondertussen werken DGZ en The Reference verder samen aan de volgende stap van een veelzijdig transformatieproject.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]