The Reference likt duimen en vingers af

Crea / News

Imperial Meat ProductsImperial Meat Products, bekend van de merken Aoste, Marcassou, Justin Bridou en Bistro, koos The Reference als partner voor de vormgeving van twee nieuwe responsive sites en een sociale strategie om de merken Aoste en Marcassou ook digitaal op de kaart te zetten. The Reference stond Imperial Meat Products bij met de opmaak, design en invulling van de nieuwe websites voor Aoste en Marcassou. Het verfijnde de metrics voor beide sites en stelde de digitale communicatiekanalen van de twee merken. In een eerste fase stond het social team van het bureau in voor de setup en het beheer  Facebook-pagina’s van Aoste en Marcassou. Het hoofddoel was om de merkwaarden te vertalen naar een sociale media-aanpak. Daarnaast moest ook de betrokkenheid van klanten met het merk verhoogd worden. Hiervoor werkte The Reference een contentstrategie uit met een focus op originele en creatieve storytelling, aangekleed met smakelijke beelden. Met zijn retargeting-strategie ondersteunt het de brand awareness ook digitaal. En dankzij gerichte content-advertenties - die een organische groei met zich meebrengen - moet de community uitbreiden. Hiermee genereert The Reference naar eigen zeggen ook opvallend meer fan engagement. Daarnaast voorziet The Reference de fans ook van een snelle en vriendelijke klantendienstverlening.Aoste 2

 

 

Imperial Meat products maakt deel uit van Campofrio Food Group, het grootste vleesverwerkende bedrijf in Europa, dat meer dan 110.000 werknemers telt. De groep heeft zijn hoofdzetel in Madrid.

Aoste