‘Belgian Digital Champions’ is de focus van de derde editie van The Rentree, dat de Belgian Association of Marketing op 20 september organiseert. Het wil zo Belgische ondernemingen die technologieën voor de meda- en marketingsector ontwikkelen, in de spotlights zetten.
Met The Rentree trapt BAM nu al voor het derde jaar op rij het najaar op gang. Dit event, dat plaatsvindt op 20 september, biedt op een halve dag een vijftiental korte sessies met de beste Belgische technologieën voor de marketing- en mediasector. Het zal meer bepaald gaan op data, artificial intelligence, machine learning, gedragsanalyse, event experiences, predective analysis… en vooral over hoe die technologieën het vak van de marketeer veranderen.
« Dit jaar geven we het woord aan de Belgische kampioenen op dit vlak, » geeft Patrick Steinfort mee. De general manager van BAM vervolgt: « Het gaat zowel om ondernemingen die al ‘gesettled’ zijn en de wereld aan het veroveren zijn, als startups in volle ontwikkeling. » Deze ondernemingen zullen hun product of service voorstellen in aanwezigheid van een van hun klanten, en zullen daarnaast ook hun ambities op nationaal en internationaal vlak duiden. The Rentree richt zich tot alle marketing en media professionals die tijdens een namiddag het brede plaatje aan Belgische knowhow op vlak van marcom-technologieën kunnen (her)ontdekken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]