The thirst is real tussen Kambukka en deBottomLine

Liefde op het eerste gezicht blijft bestaan. Stiekem heeft Kambukka al enkele jaren een oogje op deBottomLine. Pas in 2021 besloot het merk om die liefde te omarmen. Sinds oktober 2021 is hun relatie officieel. Het bureau doet er momenteel alles aan om hun nieuwe partner gelukkig te maken met de nieuwe Kambukka-catalogus voor 2022. Daarnaast verrassen ze hen ook graag met creatieve ideeën en leuke concepten. Wat Kambukka zo mooi vindt aan deBottomLine, is naar verluidt dat het bureau volledig begrijpt wie het merk is en dat ze snel, efficiënt én ‘first time right’ werken. En daar hecht het Belgisch merk veel belang aan. Kambukka en deBottomLine zijn samen op zoek gegaan naar het perfect kerstcadeau om je geliefde of dierbaren te verrassen. Lang moesten ze niet zoeken. Momenteel werken ze volop aan gift- en presentatieboxen. Zo willen ze deze kerst fonkelende ogen creëren en hun liefde verspreiden.
Beelden: Eerste werk van deBottomLine voor Kambukka – catalogus 2022
Verantwoordelijk team:
Strategie: Steven Van Dingenen & Lisa Oversteyns
Opvolging: Kelly Le Bruyn
Klant: Sabrina Ruzzi, Kendra Schoefs en Luana Fontebasso
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]