Themamedia lanceert luxemagazine Thema Deluxe

Media / News

themadeluxe2017_cover_LRThemamedia, onderdeel van de Primetime Communication Group, heeft er een nieuw magazine bij. De uitgever, die onder andere Thema Nieuws, De Smaakgids en Leuven Actueel uitbrengt, pakt uit met Thema Deluxe, een nieuw gratis luxemagazine dat jaarlijks zal verschijnen. Vanaf vandaag vind je het blad in displays op toplocaties in Oost-Brabant en Centraal-Limburg.

“Met Thema Deluxe mikken we op het absolute luxesegment,” aldus Themamedia-uitgever Wouter Van Melkebeek. “Daarmee boort Themamedia een nieuwe markt aan naast Thema Nieuws, De Smaakgids, Zin In ’t Leven? Maar Natuurlijk, Leuven Actueel en onze huis-aan-huisbladen. De markt van mensen die specifiek op zoek zijn naar luxe en daarvoor ook de prijs willen betalen: hiervoor is Thema Deluxe gemaakt.”

Het jaarlijkse magazine, dat in de eerste editie op 25.000 exemplaren zal verschijnen, wordt verspreid in Oost-Brabant en het centrum van Limburg. Waar je Thema Deluxe precies kan vinden? In displays op toplocaties zoals golf- en tennisclubs, luxury events en topzaken. Waarover de artikels in Thema Deluxe gaan? “Het is een lifestyleblad met stukken over fashion, reizen, design, maar ook over kunst en oldtimers,” aldus Van Melkebeek. “Kers op de taart is ons exclusieve coverinterview met kunstfotograaf Bart Ramakers.”

Thema Deluxe ligt vanaf vandaag in displays op toplocaties in Oost-Brabant en het centrum van Limburg. Het jaarlijkse luxemagazine is gratis.