There Communications gaat eventjes Bon’Appen

Crea / News / Retail

Maaltijdwinkelketen Bon’Ap doet het goed. Om zijn groei kracht bij te zetten, werd door There Communications een nieuwe brandingcampagne opgezet. De slogan “Vlees en maaltijden” maakt plaats voor een nieuwe slagzin: “Dat smaakt iedereen”. Hiermee wil Bon’Ap zijn positionering in de verf zetten: er zijn voor iedereen die houdt van lekkere en degelijke producten, tegen een eerlijke prijs. Daarnaast doet de keten een gooi naar “nieuw werkwoord van het jaar” met de campagne “Eventjes Bon’Appen”.

Met de nieuwe slogan “Dat smaakt iedereen” wil Bon’Ap benadrukken dat het merk er is voor iedereen, ongeacht budget en eet- of kookvoorkeur. Of je nu zelf graag in de keuken staat of liever kiest voor kant-en-klare gerechten. Tegelijkertijd wil de keten met de slogan ook het onderscheidende karakter van zijn producten onderschrijven: dankzij de samenwerking met Buurtslagers kan Bon’Ap terugvallen op 30 jaar expertise in de voedingssector.

Naast een nieuwe leuze lanceert de winkelketen ook een nieuw werkwoord, “Bon’Appen”. Bon’Appen staat voor jezelf of iemand anders een zorgeloos eetmoment bezorgen. Wat de zorg van zijn klanten ook is: prijs, kwaliteit, tijdsgebrek, … Bon’Ap ontzorgt zijn klanten dankzij een uniek productaanbod. “Eventjes Bon’Appen” vormt voortaan de rode draad in alle communicatiedragers en acties.

Met deze nieuwe campagne wil Bon’Ap vooral inzetten op de connectie met zijn verschillende doelgroepen. Door enkele nieuwe campagnegezichten te lanceren met elk hun eigen verhaal speelt het merk in op de verschillende klantenbehoeften. Zo wil de keten zijn positie op de Belgische markt versterken en verder uitbouwen.