There en Aubel strikken de Rode Duivels

Het door-en-door Belgische vleeswarenbedrijf Aubel is officiële partner van onze nationale voetbalploeg. Om het land helemaal te prepareren voor de Rode Duivels-gekte die eraan komt in juni, lanceren there en Aubel nu al een wedstrijd om te zorgen dat iedereen in de juiste mood raakt. Via on-pack codes kunnen fans van de Rode Duivels tickets winnen voor de uitwuifmatch België-Noorwegen, shoppingcheques voor de officiële Rode Duivels-shop en de hoofdprijs: een barbecuefeest met alles erop-en-eraan in jouw tuin voor 20 vrienden tijdens de beslissende EK-match België-Ierland, inclusief groot scherm.
Naarmate het EK nadert, wordt Aubel nog guller. Tijdens het tweede luik van hun actie schenken ze bij aankoop van Aubel-producten gratis supportersgadgets met de Franse slag. Zo zijn er de typisch Franse baretten en stijlvolle strikjes, uiteraard allemaal in onze nationale driekleur. In totaal zijn er 130.000 gadgets voorzien. Gezien het succes van de vorige Rode Duivels-actie van there en Aubel, zal dit cijfer heus niet te ruim zijn. De campagne wordt bekendgemaakt via een grootschalige printcampagne, online bannering, content management en social media ads.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



