Om de nieuwe lentecollectie van JBC te lanceren, creëerde These Days een campagne die op ludieke wijze afscheid neemt van de winter. Op het menu staan twee televisiespots waarin een winters symbool aan diggelen geslagen wordt, om vervolgens de lente te onthullen. Een derde tv-spot focust op patches, die gratis te verkrijgen zijn bij JBC bij aankoop van een jeansitem. Ook in radio wordt er over de patches gecommuniceerd. Hiervoor werd een nieuwe auditieve identiteit gemaakt.
De campagne kadert binnen de nieuwe strategie van het kledingmerk. Voortaan zal JBC haar sterke roots als sympathiek familiemerk verder uitbouwen met meer enthousiasme en energie.
Credits:
Client: JBC
Agency: These Days
Client Contact: Karen Hellemans, Evelien Peeters
Account: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
Creative Director: Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Creation: Jan Denys
Strategy: Denis Ghys, Katleen De Vlieger
Agency Producer: Bruno Dejonghe
Production company: Roem
Director: Ralf Demesmaeker
Design: De Kwekerij
Sounddesign: Menno Van Riet
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]