These Days dumpt de winter voor JBC

Om de nieuwe lentecollectie van JBC te lanceren, creëerde These Days een campagne die op ludieke wijze afscheid neemt van de winter. Op het menu staan twee televisiespots waarin een winters symbool aan diggelen geslagen wordt, om vervolgens de lente te onthullen. Een derde tv-spot focust op patches, die gratis te verkrijgen zijn bij JBC bij aankoop van een jeansitem. Ook in radio wordt er over de patches gecommuniceerd. Hiervoor werd een nieuwe auditieve identiteit gemaakt.
De campagne kadert binnen de nieuwe strategie van het kledingmerk. Voortaan zal JBC haar sterke roots als sympathiek familiemerk verder uitbouwen met meer enthousiasme en energie.
Credits:
Client: JBC
Agency: These Days
Client Contact: Karen Hellemans, Evelien Peeters
Account: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
Creative Director: Max Heirbaut, Sebastien Greffe
Creation: Jan Denys
Strategy: Denis Ghys, Katleen De Vlieger
Agency Producer: Bruno Dejonghe
Production company: Roem
Director: Ralf Demesmaeker
Design: De Kwekerij
Sounddesign: Menno Van Riet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]