These Days gooit met natte pruiken voor Telenet

These Days maakte een 'straffe' radiocampagne voor de ‘Straffe Stoten’ promo van Telenet. De zes spots wekken eerst de nieuwsgierigheid op met wat een ongelooflijk verhaal lijkt te worden. Zo trakteert een jager op een mysterieuze gamba in de lift, of vliegt er onverwacht een natte pruik (een blonde!) in iemands gezicht. Maar net als de meeste straffe stoten, passen ook deze verhalen niet in tien seconden. Daarom wordt de clue van het verhaal telkens onderbroken door de échte straffe stoot: internet en digitale tv van Telenet, nu al voor 45 euro per maand.
Zowel de 'straffe' creatie als de al even 'straffe' productie zijn het werk van het – jawel – 'straffe' agency These Days. De spots zijn met het blote oor te bewonderen sinds 8 januari.
- Client: Telenet
- Client Contact: Katrijn Huffschmidt, Inge Debremaeker
- Agency: These Days
- CD: Pieter Staes, Manuel Ostyn
- Creation: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid, Tomas Van Loon
- Strategy: Tom Vingerhoets
- Account Director: Britt Proost
- Account Manager: Jet Vervenne, Sander Van de Wiele
- Producer: Caroline Van Ranst
- Sound Engineer: Menno Van Riet, Patrick Giets
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]