Begin juli maakte brouwerij Palm kenbaar fors te investeren in haar merken, markten en in de brouwerij-infrastructuur. Naast de modernisering van de brouwerij in Steenhuffel kreeg Palm in juli een nieuwe uitstraling. Na de lancering van de nieuwe verpakking wordt Palm nu ook in Nederland en Vlaanderen met televisiereclame ondersteund. De nieuwe televisiecampagne, bedacht door These Days, is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm.
In de nieuwe campagne staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm – ook voor de nieuwe bierdrinkers – zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmpje’. Het past bij juist die momenten waarbij het gaat om ontspanning met vrienden en familie, waarbij we even ontsnappen aan de alledaagse hectiek. De televisiecampagne zal vanaf week 38 op vtm te zien zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]