Begin juli maakte brouwerij Palm kenbaar fors te investeren in haar merken, markten en in de brouwerij-infrastructuur. Naast de modernisering van de brouwerij in Steenhuffel kreeg Palm in juli een nieuwe uitstraling. Na de lancering van de nieuwe verpakking wordt Palm nu ook in Nederland en Vlaanderen met televisiereclame ondersteund. De nieuwe televisiecampagne, bedacht door These Days, is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm.
In de nieuwe campagne staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm – ook voor de nieuwe bierdrinkers – zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmpje’. Het past bij juist die momenten waarbij het gaat om ontspanning met vrienden en familie, waarbij we even ontsnappen aan de alledaagse hectiek. De televisiecampagne zal vanaf week 38 op vtm te zien zijn.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]