These Days is gek op Palm

Begin juli maakte brouwerij Palm kenbaar fors te investeren in haar merken, markten en in de brouwerij-infrastructuur. Naast de modernisering van de brouwerij in Steenhuffel kreeg Palm in juli een nieuwe uitstraling. Na de lancering van de nieuwe verpakking wordt Palm nu ook in Nederland en Vlaanderen met televisiereclame ondersteund. De nieuwe televisiecampagne, bedacht door These Days, is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm.
In de nieuwe campagne staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm – ook voor de nieuwe bierdrinkers – zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmpje’. Het past bij juist die momenten waarbij het gaat om ontspanning met vrienden en familie, waarbij we even ontsnappen aan de alledaagse hectiek. De televisiecampagne zal vanaf week 38 op vtm te zien zijn.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



