These Days creëerde een nieuwe campagne voor de VAB fietsverzekering. De campagne is de eerste binnen een nieuw koepelconcept dat These Days voor de mobiliteitsorganisatie ontwikkelde. Onder de campagnelijn ‘Je kent het wel’ speelt het bureau in op minder leuke, maar herkenbare situaties waar VAB een gepaste oplossing op biedt.
In een eerste fase loopt de campagne op radio, trams en bussen en in print en banners, maar in een tweede fase zullen er ook nog (online) activaties volgen.
Credits
Client: VAB
Contact: Diane Aerts, Gisèle De Groote, Rik Hemelaer
Agency: These Days
Accounts: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creation: Tomas Van Loon, Jan Denys, Patrick Vermeylen, Lennie De Troyer, Danny Vissers, Marc Thomasset
Strategy: Katleen De Vlieger
Design: Dorien Wendelen
Agency Producer: Ingeborg Van Hoof
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]