These Days creëerde een nieuwe campagne voor de VAB fietsverzekering. De campagne is de eerste binnen een nieuw koepelconcept dat These Days voor de mobiliteitsorganisatie ontwikkelde. Onder de campagnelijn ‘Je kent het wel’ speelt het bureau in op minder leuke, maar herkenbare situaties waar VAB een gepaste oplossing op biedt.
In een eerste fase loopt de campagne op radio, trams en bussen en in print en banners, maar in een tweede fase zullen er ook nog (online) activaties volgen.
Credits
Client: VAB
Contact: Diane Aerts, Gisèle De Groote, Rik Hemelaer
Agency: These Days
Accounts: Ine Beeckmans, Veroniek Hesters
Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creation: Tomas Van Loon, Jan Denys, Patrick Vermeylen, Lennie De Troyer, Danny Vissers, Marc Thomasset
Strategy: Katleen De Vlieger
Design: Dorien Wendelen
Agency Producer: Ingeborg Van Hoof
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]