Thierry Jourquin zet schouders onder Titanium-TI²²

Tot voor kort was hij commercieel directeur bij Brightfish, nu neemt hij plaats bij SeedFactory. Daar zal Thierry Jourquin meewerken aan de ontwikkeling van Titanium-TI²², een digitaal platform gewijd aan innovatie en nieuwe technologieën ten dienste van reclame en media-creativiteit. Jourquin heeft samengewerkt met verschillende uitgevers en regies (IP, United Business Media, Roularta), waarvan de meest recente dus de reclameregie van Kinepolis. Naast 8 jaar commercieel directeur was hij er ook Cannes Lions Festival representative.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]