Tot voor kort was hij commercieel directeur bij Brightfish, nu neemt hij plaats bij SeedFactory. Daar zal Thierry Jourquin meewerken aan de ontwikkeling van Titanium-TI²², een digitaal platform gewijd aan innovatie en nieuwe technologieën ten dienste van reclame en media-creativiteit. Jourquin heeft samengewerkt met verschillende uitgevers en regies (IP, United Business Media, Roularta), waarvan de meest recente dus de reclameregie van Kinepolis. Naast 8 jaar commercieel directeur was hij er ook Cannes Lions Festival representative.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]