
“Elke vzw komt in aanmerking,” zegt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “We gaan voor diegene die ons hart 21 tellen sneller doet slaan.” Daarna brainstormt het team samen met de gekozen vzw over de verschillende mogelijkheden en hoe ze die op de korte tijdspanne zo volledig mogelijk kunnen uitwerken. Een online communicatiestrategie, kick-ass website of succesvolle social media strategie, alles is mogelijk."
Think Tomorrow organiseert deze actie voor het vierde jaar op een rij, zie ook www.midsummermadness.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]