Think Tomorrow werkt langste dag voor goed doel

Ook dit jaar schenkt digital marketing agency Think Tomorrow de langste dag van ‘t jaar aan een goed doel. "Omdat we een verschil willen maken in de wereld en voor onze opdrachtgevers," zo luidt het. Op 21 juni werkt het hele team samen om een duurzaam, digitaal project te realiseren. Welke vzw dit jaar de gelukkige is, valt nog te bepalen.“Elke vzw komt in aanmerking,” zegt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “We gaan voor diegene die ons hart 21 tellen sneller doet slaan.” Daarna brainstormt het team samen met de gekozen vzw over de verschillende mogelijkheden en hoe ze die op de korte tijdspanne zo volledig mogelijk kunnen uitwerken. Een online communicatiestrategie, kick-ass website of succesvolle social media strategie, alles is mogelijk."
Think Tomorrow organiseert deze actie voor het vierde jaar op een rij, zie ook www.midsummermadness.be.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


