Think Tomorrow werkt langste dag voor goed doel
Ook dit jaar schenkt digital marketing agency Think Tomorrow de langste dag van ‘t jaar aan een goed doel. "Omdat we een verschil willen maken in de wereld en voor onze opdrachtgevers," zo luidt het. Op 21 juni werkt het hele team samen om een duurzaam, digitaal project te realiseren. Welke vzw dit jaar de gelukkige is, valt nog te bepalen.
“Elke vzw komt in aanmerking,” zegt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “We gaan voor diegene die ons hart 21 tellen sneller doet slaan.” Daarna brainstormt het team samen met de gekozen vzw over de verschillende mogelijkheden en hoe ze die op de korte tijdspanne zo volledig mogelijk kunnen uitwerken. Een online communicatiestrategie, kick-ass website of succesvolle social media strategie, alles is mogelijk."
Think Tomorrow organiseert deze actie voor het vierde jaar op een rij, zie ook www.midsummermadness.be.
“Elke vzw komt in aanmerking,” zegt Kevin Heylen, zaakvoerder van Think Tomorrow. “We gaan voor diegene die ons hart 21 tellen sneller doet slaan.” Daarna brainstormt het team samen met de gekozen vzw over de verschillende mogelijkheden en hoe ze die op de korte tijdspanne zo volledig mogelijk kunnen uitwerken. Een online communicatiestrategie, kick-ass website of succesvolle social media strategie, alles is mogelijk."
Think Tomorrow organiseert deze actie voor het vierde jaar op een rij, zie ook www.midsummermadness.be.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]