Thuis ben ik Juntoo. En u?

Crea / News

Eind 2019 won Untitled Workers Club de pitch — begeleid door Pitchpoint — om Overstock Home om te vormen tot een nieuw winkelconcept. Dat is er nu, zoals PUB eerder al kon melden. “Het komt weinig voor dat je als bureau een volledige 360° make-over kunt doen van een merk: van strategie over designconcept tot campagne,” zegt Christophe Ghewy, creatief directeur van Untitled Workers Club. “We zijn dan ook blij dat we samen met de klant Overstock Home hebben kunnen omvormen tot Juntoo.”

In heel wat situaties – denk aan werk, op bezoek bij je ouders,… — ben je nooit helemaal jezelf. Juntoo wil iedereen inspireren om thuis geen compromissen te moeten maken. Romantisch of ondeugend. Uitbundig of rustig. Je meubelen ondersteunen jouw woonplezier en maken jouw thuis uniek: 'Thuis ben ik wie ik wil zijn. Thuis ben ik Juntoo.'

Het is niet alleen een nieuw merk met een nieuwe merkbelofte. Ook de retailervaring, de branding, …. alles werd hertekend. In iedere stap van dit proces was Untitled Workers Club nauw betrokken. Nu de 16 showrooms en webshop klaar zijn voor het nieuwe verhaal, moet de consument op de hoogte worden gebracht van de nieuwe Belgische meubel- en interieurspecialist. Hiervoor creëerde Untitled Workers Club een TV- , radio-,  print-  en online campagne. De campagne loopt in waves tot oktober 2022.

Credits

Adverteerder: Juntoo

Contactpersoon: Nicky Blondé, Thomas Vaarten

Agency: Untitled Workers Club

Creatief Directeur: Christophe Ghewy

Strategie: Gwenn Nevelsteen

Sr Project Manager: Romy Vierhouten

Jr Project Manager: Arnar Gunnlaugsson

Design & Branding: Britt Helbig & Jan Sidgwick

Motion Design: Dennis Deckx

TV Productie: Hamlet

Regisseur: Ralf Demesmaeker

Sound: Sonhouse