Familie krijgt opnieuw zomerapp

De seizoensfinale van 'Familie' op VTM eindigde met een verrassing die heel wat vragen oproept bij honderdduizenden 'Familie'-kijkers. Op de antwoorden hoeven zij niet te wachten tot na de zomerstop. 'Familie' loopt in juli en augustus gewoon door met een interactieve app: De Zaak Bart. Na het grote succes van 'Het Mysterie Thomas Feyaerts' (meer dan 190.000 gebruikers) in 2014 kunnen de fans zich nu vastbijten in 'De Zaak Bart'. Elke weekdag staat er een korte aflevering van enkele minuten klaar in de VTM-app. Die afleveringen helpen hen bij het oplossen van de dag- en weekvragen om 'De Zaak Bart' op te helderen. De verschillende afleveringen zijn in totaal al meer dan twee miljoen keer bekeken. Bovendien kwamen er al zo'n 450.000 antwoorden op de dag- en weekvragen binnen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]