De seizoensfinale van 'Familie' op VTM eindigde met een verrassing die heel wat vragen oproept bij honderdduizenden 'Familie'-kijkers. Op de antwoorden hoeven zij niet te wachten tot na de zomerstop. 'Familie' loopt in juli en augustus gewoon door met een interactieve app: De Zaak Bart. Na het grote succes van 'Het Mysterie Thomas Feyaerts' (meer dan 190.000 gebruikers) in 2014 kunnen de fans zich nu vastbijten in 'De Zaak Bart'. Elke weekdag staat er een korte aflevering van enkele minuten klaar in de VTM-app. Die afleveringen helpen hen bij het oplossen van de dag- en weekvragen om 'De Zaak Bart' op te helderen. De verschillende afleveringen zijn in totaal al meer dan twee miljoen keer bekeken. Bovendien kwamen er al zo'n 450.000 antwoorden op de dag- en weekvragen binnen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]