Er worden weer meer personeelsfeesten georganiseerd. Een teken dat we het ergste van de crisis nu echt achter de rug hebben? Om het voor kleinere bedrijven betaalbaar te houden, organiseerde het internetmarketingbureau The AIM op 30 mei een nationaal personeelsevent waar elk bedrijf een eigen feest beleefde binnen een overkoepelend geheel: THX Day. Elk bedrijf kreeg een gepersonaliseerde tent, maar nam ook deel aan een overkoepelend aanbod aan activiteiten en shows. Met vijfduizend medewerkers (en familieleden) was het provinciaal domein Puyenbroeck (Wachtebeke) goed gevuld. Voor de volgende editie trekt THX Day naar het provinciaal domein in De Schorre (Boom).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]