In deze tijd, waar alles even op pauze staat, is het fijn om iets te zien groeien en bloeien. Vandaar dat Flrish en Bowling Brands een campagne uitwerkten voor Rabobank.be om 2000 kweekbakken met eetbare planten en kruiden tot in de huiskamers van de Belgen te brengen. Alles is van lokale bodem en 100% duurzaam, ook het transport. Voor deze actie slaan Rabobank.be en The Green Community de handen in elkaar. De actie sluit dan ook aan op de duurzame missie van beide bedrijven. Inschrijven kan op www.growingtogether.be wanneer jouw provincie aan de beurt is.
Waarom doet Rabobank.be dit? “Rabobank heeft een missie: ‘Growing a better world together’. Als bank heb je impact op de wereld en de economie. Rabobank is zich hier bewust van en samen met partners, ondernemers, consumenten en overheid zoekt de bank oplossingen voor het wereldvoedselvraagstuk én investeert Rabobank in duurzame voedselprojecten.”
Waarom doet de The Green Community dit? “Voor heel wat ondernemingen is dit een moeilijke tijd, vooral voor kleine en lokale kwekers. The Green Community levert duurzaam gekweekte (Belgische) planten en bloemen bij mensen aan huis. Ook het transport is duurzaam. Via deze actie kan The Green Community de kracht van lokale bedrijven op een positieve manier onder de aandacht brengen.”
Credits
Client: Rabobank.be (ism The Green Community)
Client contact: Kristel Dodion, Cristal Fernandes
Agency: Bowling Brands & Flrish
PR: Ann Maes
Project Manager: Lotte Van Heddegem
Motion Design: Claudia Zwartjes
Web development: Miniem