Tijdreizen dankzij Total

Total pakt uit met de campagne 'Space Travellers' om de modernisering van zijn netwerk tankstations in België in de kijker te zetten. De originele campagne werd bedacht door het bureau BETC en loopt vanaf zondag 17 april op televisie, in de pers, in bioscoopzalen, digitaal en in de vorm van affiches in de tankstations. De reclamespot toont een half menselijke, half buitenaardse bemanning die een tankstation van Total bezoekt tijdens zijn zoektocht naar brandstof voor het ruimteschip. Zelfs al is het lichtjaren van de aarde verwijderd, toch vindt de bemanning van dit ruimteschip alles wat het nodig hebben - en nog veel meer - in het tankstation: brandstof, een uitgebreid aanbod in de boetiek, een coffee corner enzovoort.
“Wij willen dat onze klanten en partners voor Total Belgium kiezen vanwege de kwaliteit, creativiteit en nabijheid van onze producten en diensten," zegt Paul Mannes, CEO van Total België. "We willen elke dag opnieuw het favoriete merk zijn van de klanten en hun eerste keuze bij een stop aan een tankstation. Deze campagne weerspiegelt de nieuwe look van het merk, het vermogen om te vernieuwen ten dienste van de klanten, ongeacht of het nu om de modernisering van de tankstations, het vernieuwen van het product- en dienstenaanbod of de doorgedreven digitalisering van activiteiten gaat, zoals bijvoorbeeld gratis wifi in tal van tankstations. Al deze troeven maken van Total veel meer dan alleen maar een brandstofleverancier."
In 2014 introduceerde Total de slogan 'Committed to Better Energy' als corporate merk, 25 jaar na het motto 'Bij ons kom je niet toevallig'. Nu maakt Total met deze reclamecampagne de nieuwe slogan 'Energizing life. Every day' bekend. Met de nieuwe reclameslogan wil Total zijn netwerk in een modern tijdperk loodsen, gericht op de toekomst, en tegelijkertijd trouw blijven aan het oorspronkelijke handelsmerk: aandacht voor het onthaal en de kwaliteit van haar producten en diensten. Bovendien is het een sterke belofte voor de klanten van Total: de Total tankstations gaan mee met hun tijd om hun klanten steeds aangename ontvangstruimtes aan te bieden waar zij zich goed voelen.
https://www.youtube.com/watch?v=h9U7vabWrAM
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]