- 10/12/2019
18:30 - 22:00 - BBDO Scheldestraat 122, 1080 Brussels
Op dinsdag 10 december organiseert Young Accounts (ACC) de Young Account Bar ‘Time to Pop-Up: Tips and tricks for accounts to make brand activations a success.’ In de kantoren van BBDO zal Dieter Veulemans, oprichter en creatief directeur van CityCubes, zijn boek ‘Time to Pop-Up’ voorstellen en zijn eigen ervaringen koppelen aan theorie. Daarnaast zal hij er ook tips geven aan accounts om van een Pop-Up een succes te maken. Inschrijven voor deze sessie kan via de website van ACC Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]