Het creative influencer marketing-bureau Native Nation breidt verder uit met de aanwerving van Timothy Loute. Zo groeit het NN team verder uit tot zeven mensen.
Timothy Loute heeft 10 jaar ervaring binnen de wereld van de mediabureaus. Hij werkte onder meer voor Blue 449, Maxus, Carat en Mindshare. Hij zal zich bij Native Nation dan ook toeleggen op het uitbouwen van structurele partnerships met de mediabureaus. Bert Marievoet van Native Nation: “De laatste maanden merken we dat influencermarketing in België in een volgende fase van haar groeicurve gekomen is, waardoor mediabureaus onze diensten steeds meer in hun planning opnemen. Met Timothy halen we iemand aan boord die perfect bruggen kan bouwen tussen de verschillende stakeholders. Hij zal dit verwezenlijken vanuit een strategische partnership dat Native Nation heeft gesloten met enkele belangrijke mediabureaus.”
Native Nation werd opgestart in januari dit jaar en ontwikkelde ondertussen al verschillende influencer marketing & PR-campagnes voor o.a. Carlsberg, Lokale Politie Antwerpen en Stad Antwerpen, Doritos, Côte d’Or, Jupiler, ING, Orange, Smart, Duvel, TUI en visit.brussels. Ondertussen werd het team ook versterkt met een CTO (Xavier Vermeiren, die overkwam van These Days) en een tweede projectmanager (Hanne Van Loveren).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]