TLC in najaar met Vlaams schermgezicht


TLC: Last Chance Salon 2 set.
Op 30 maart was televisiezender TLC voor het eerst te zien in ons land. En men is er niet ontevreden. TLC heeft de eerste periode (30 maart-30 juni) afgesloten met een gemiddeld all day marktaandeel van 1,3% in de doelgroep vrouwen 18-44. 9 juni was met een all day marktaandeel van 6,0% zelfs de beste dag onder de doelgroep jonge vrouwen (18-30). Het best bekeken programma van dit kwartaal was een aflevering van ‘Little People, Big World’ met gemiddeld 27.989 kijkers (4+) op maandag 29 juni. Petra Knoth, Channel Director TLC, (Discovery Networks Benelux): “Ik ben ontzettend blij en trots dat we zo goed van start zijn gegaan. Niet alleen de cijfers, maar ook het groeiend aantal leden van ons onderzoekspanel (dat nu al op 1000+ staat) laat zien dat de Vlaamse kijker graag kijkt naar TLC en interesse heeft voor de zender. Tevens zijn we achter de schermen druk met een lokale productie, dat wordt gepresenteerd door een Vlaams schermgezicht en dit najaar op zender te zien is." TLC is te zien bij Telenet (17) en Proximus (215).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]