Vrouwenzender TLC van SBS beleefde op Valentijn een hoogdag. De dag van de liefde bracht het beste dagresultaat ooit met zich mee, goed voor maar liefst 5,4% marktaandeel op vrouwen 18-44.
In de ochtend haalde het populaire programma Say Yes to the Dress meer dan 56% marktaandeel en 1,9% rating op de vrouwen doelgroep. Vooral de voormiddag scoorde goed, tussen 7u en 13u haalde de themazender meer dan 20% marktaandeel en in de vroege vooravond (16u-18u30) stegen verschillende programma's mooi boven 10% marktaandeel uit. In volle prime kende het programma Body Fixers zo'n 1,9% marktaandeel (vrouwen 18-44) gevolgd door Tattoo Fixers met 2,8%. De TLC-avond werd afgesloten met Body Bizare, goed voor 4,1% marktaandeel.
TLC kent sinds het begin van dit jaar een groei van 51% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Gigantisch, en dus op zijn minst opmerkelijk te noemen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]