TLC viert succesvolle Valentijn

Vrouwenzender TLC van SBS beleefde op Valentijn een hoogdag. De dag van de liefde bracht het beste dagresultaat ooit met zich mee, goed voor maar liefst 5,4% marktaandeel op vrouwen 18-44.
In de ochtend haalde het populaire programma Say Yes to the Dress meer dan 56% marktaandeel en 1,9% rating op de vrouwen doelgroep. Vooral de voormiddag scoorde goed, tussen 7u en 13u haalde de themazender meer dan 20% marktaandeel en in de vroege vooravond (16u-18u30) stegen verschillende programma's mooi boven 10% marktaandeel uit. In volle prime kende het programma Body Fixers zo'n 1,9% marktaandeel (vrouwen 18-44) gevolgd door Tattoo Fixers met 2,8%. De TLC-avond werd afgesloten met Body Bizare, goed voor 4,1% marktaandeel.
TLC kent sinds het begin van dit jaar een groei van 51% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Gigantisch, en dus op zijn minst opmerkelijk te noemen...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]