De laatste jaren is de toegevoegde realiteit de communicatiewereld binnengedrongen. Uw Pub-magazine was zelfs pionier in het domein in 2009, toen we Proximity BBDO de cover lieten maken. Vandaag zet de techniek, die een brug slaat tussen de virtuele wereld en de realiteit, zijn eerste stappen in het stripuniversum. Voor de promotors, in dit geval de uitgeverij Casterman en Dassault Systèmes, is het een uitstekend visitekaartje. Het geeft Dassault Systèmes een nieuwe zichtbaarheid. Dankzij de strip van François Schuiten wordt de Franse reus, uitgever van software, 3D-ontwerptools… eensklaps een stuk bekender. “Het thema van de locomotief van Schuiten paste perfect in ons programma Bescherming van het Industrieel Erfgoed”, verduidelijkt Muriel Descamps, project manager Experiential 3D.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]