De laatste jaren is de toegevoegde realiteit de communicatiewereld binnengedrongen. Uw Pub-magazine was zelfs pionier in het domein in 2009, toen we Proximity BBDO de cover lieten maken. Vandaag zet de techniek, die een brug slaat tussen de virtuele wereld en de realiteit, zijn eerste stappen in het stripuniversum. Voor de promotors, in dit geval de uitgeverij Casterman en Dassault Systèmes, is het een uitstekend visitekaartje. Het geeft Dassault Systèmes een nieuwe zichtbaarheid. Dankzij de strip van François Schuiten wordt de Franse reus, uitgever van software, 3D-ontwerptools… eensklaps een stuk bekender. “Het thema van de locomotief van Schuiten paste perfect in ons programma Bescherming van het Industrieel Erfgoed”, verduidelijkt Muriel Descamps, project manager Experiential 3D.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]