Toegevoegde realiteit voor iedereen
De laatste jaren is de toegevoegde realiteit de communicatiewereld binnengedrongen. Uw Pub-magazine was zelfs pionier in het domein in 2009, toen we Proximity BBDO de cover lieten maken. Vandaag zet de techniek, die een brug slaat tussen de virtuele wereld en de realiteit, zijn eerste stappen in het stripuniversum. Voor de promotors, in dit geval de uitgeverij Casterman en Dassault Systèmes, is het een uitstekend visitekaartje. Het geeft Dassault Systèmes een nieuwe zichtbaarheid. Dankzij de strip van François Schuiten wordt de Franse reus, uitgever van software, 3D-ontwerptools… eensklaps een stuk bekender. “Het thema van de locomotief van Schuiten paste perfect in ons programma Bescherming van het Industrieel Erfgoed”, verduidelijkt Muriel Descamps, project manager Experiential 3D.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


