{update} Toewijding voor elk leven met DELA en Lucy
Lucy lanceert een eerste nationale campagne voor DELA België. Het bureau legde de nadruk op het warme en zorgzame karakter van de uitvaartspecialist, die zich ertoe wijdt om elk afscheid speciaal te maken en steun te bieden tijdens de moeilijkste momenten van het leven.
Marysia Kluppels, corporate communications & brand manager van DELA, vertelt: “In België is DELA vooral bekend als uitvaartverzekeraar terwijl onze missie veel breder is. We zijn er om mensen zoveel mogelijk te ontzorgen rondom overlijden. Zo staan we mensen bijvoorbeeld ook met raad en daad bij rond thema’s zoals rouwverwerking en successie. En er zijn natuurlijk ook onze uitvaartcentra, waar onze medewerkers elke dag opnieuw het beste van zichzelf geven om van elke uitvaart een bijzonder en persoonlijk afscheid te maken. Daarom vroegen we aan Lucy een imagocampagne te maken die deze merkwaarden helder uitdraagt.”
We volgen het verhaal van een oude man wiens vrouw net is overleden. In het gezelschap van een DELA-uitvaartmedewerkster haalt hij herinneringen op aan haar. Ze bekijken samen homevideo’s van de familievakanties aan zee. Dat brengt de DELA-medewerkster ertoe om de uitvaart een persoonlijke toets te geven.
“De campagne toont hoe de betrokkenheid en toewijding van onze medewerkers het verschil maken. Met deze nieuwe campagne tonen we DELA als uitvaartverzorger en zetten we DELA neer als een warm en empathisch merk dat helpt, steunt en ontzorgt rondom overlijden. De wat nostalgische soundtrack maakt dat emotionele verhaal helemaal af,” aldus Marysia Kluppels.
De spot werd geproduceerd door Hamlet in een regie van Kyra Bartley. De campagne wordt deze week uitgerold in heel België, op tv en digitaal via online video en op social media.
Credits:
Brand: DELA
Contact: Marysia Kluppens, Britta Gyles
Agency: Lucy
Managing Director: Jonas De Wit
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creatives: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Copywriter FR: Benoit Menetret
Account manager: Valentine Reuse
Account director: Thomas Vuerinckx
Production company: Hamlet Brussels
Director: Kyra Bartley
Executive Producers: Ruben Goots, Jason Felstead, Mathias Kerner
Producer: Jeroen Berx
Post-Producer: Basile van der Straten
Director of Photography: Pierre De Villiers
Editor: Lucas Vazquez
Music: Now You see It, Susan O’Neil
Sound Design: Echo Bravo Studio
Sound Post-Production Cy: Echo Bravo Studio & Cobra Radio Brewery
Color Grader: Xavier Dockx
Image Post-Production Cy: Frames Post Production
Media agency: Zigt