Tom Berth en Geert De Rocker versterken Berlin creative studio

News / People

Tom Berth en Geert De Rocker werden creating partners in Berlin Creative Studio, het recentste vlaggenschip van Duval Union, naast de overige partners Lode Avet, Jérôme De Bruycker en Johan Parmentier.

Na Duval Guillaume, Publicis, FamousGrey en Happiness zocht het duo een nieuwe uitdaging: “Na meer dan 20 jaar conceptueel denkwerk in dienst van het kruim van
de Belgische reclamebureaus is het voor ons spannend om buiten onze comfortzone te treden. Berlin Creative Studio is fris en anders. Het is een unieke creatieve, strategische denk- en doetank die doordringt tot in de kern van de business en purpose van de klant. Die met klanten mee nadenkt van productontwikkeling tot activatie. Van purpose totexperience. Van A tot Z. De creatieve meerwaarde van Berlin zit werkelijk op elk niveau en in elk detail van wat we maken voor onze klanten. Veel relevanter en interessanter wordt het werk van een creatief niet.”

Avet, De Bruycker en Parmentier zijn bijzonder ambitieus met Berlin Creative Studio en zijn dan ook bijzonder opgetogen met de komst van dit creatieve duo als medepartners. “Onze studio is al heel apart & hybrid qua creatieve output”, dixit Lode Avet. “De sterkte van Tom en Geert werkt als een energiebooster om creatief nog scherper om te gaan met de uitdagingen waar onze klanten mee te maken hebben. Purpose-to-experience thinking & making blijft onze core. Met Tom en Geert in het team weten onze klanten zich verzekerd van een extra dimensie aan creativiteit om de relevantie van hun merken op een zinvolle manier te versterken.”

Berlin Creative Studio werkt vanuit haar Antwerpse vestiging sinds 1994 mee aan de groei, expansie en innovatieprojecten van lokale en internationale merken en ondernemingen wereldwijd. De lancering van de roze ruby chocolade, het allereerste 3D chocolate printing lab ter wereld, het bedenken van de alcoholvrije culinaire mocktail MaryV op basis van een Japanse tomaat, de ontwikkeling van de internationaal gelauwerde smart milk foamer aeralab die de expertise van een world-class barista kloont, etc. behoren tot de kernactiviteiten van de studio.

Waar de studio oorspronkelijk communicatieopdrachten vervulde, is ze uitgegroeid tote en denk-doe-tank die vanuit purpose vertrekt en vorm geeft aan zinvolle innovatie in de hele marketing-funnel. De studio telt een hybride team van 25 denkers, creatieven, designers en makers om haar purpose-to-experience-filosofie te realiseren voor bedrijven en merken binnen Danone, Barry Callebaut, La Lorraine Bakery Group, Stada, EG, Mars, The Jane en andere ondernemingen.


U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...

U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...