Tom Van Vlierberghe versterkt Magixx

Tom Van Vlierberghe versterkt sinds deze zomer het team van Magixx, waar hij Betty Osaer opvolgt als Roularta Ambassadeur. Bij Roularta heeft Tom Van Vlierberghe in een traject van meer dan 22 jaar en in verschillende functies bijzonder veel ervaring opgebouwd.
Samen met het team bouwt Tom Van Vlierberghe verder op de eerste successen van Magixx, het gezamenlijke digitaal-en-printaanbod dat Rossel, DPG Media en Roularta in januari 2021 lanceerden. Intussen bestaat er naast de ‘reach’-formule ook een aanbod voor ‘vrouwen’, ‘luxe’ en ‘wellbeing’. Adverteerders als Delhaize, Lidl en Zespri gingen alvast op het aanbod in. Tom Van Vlierberghe zal leiding geven aan het team dat verder bestaat uit Alexandra Devacht (DPG Media) en Dorothée Lefèvre (Rossel Advertising). Samen met Bruno Liesse zal hij ook de marketing- en communicatiestrategie van Magixx verder ontwikkelen. Met deze versterking onderstrepen de drie uitgevers dat ze overtuigd zijn van de kracht van magazines voor adverteerders als de absolute nummer 1 voor brand awareness.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]