Tom Van Vlierberghe versterkt sinds deze zomer het team van Magixx, waar hij Betty Osaer opvolgt als Roularta Ambassadeur. Bij Roularta heeft Tom Van Vlierberghe in een traject van meer dan 22 jaar en in verschillende functies bijzonder veel ervaring opgebouwd.
Samen met het team bouwt Tom Van Vlierberghe verder op de eerste successen van Magixx, het gezamenlijke digitaal-en-printaanbod dat Rossel, DPG Media en Roularta in januari 2021 lanceerden. Intussen bestaat er naast de ‘reach’-formule ook een aanbod voor ‘vrouwen’, ‘luxe’ en ‘wellbeing’. Adverteerders als Delhaize, Lidl en Zespri gingen alvast op het aanbod in. Tom Van Vlierberghe zal leiding geven aan het team dat verder bestaat uit Alexandra Devacht (DPG Media) en Dorothée Lefèvre (Rossel Advertising). Samen met Bruno Liesse zal hij ook de marketing- en communicatiestrategie van Magixx verder ontwikkelen. Met deze versterking onderstrepen de drie uitgevers dat ze overtuigd zijn van de kracht van magazines voor adverteerders als de absolute nummer 1 voor brand awareness.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]