Tönissteiner en Onoff: een bruisend koppel

Tönissteiner produceert naast bruisende waters ook suikervrije vruchtenlimonades. Het is een sterk merk met een oerdegelijk en traditioneel karakter. Reeds 50 jaar wordt het ingevoerd door de Belgische Abts-familie.
Waar frisdrank tegenwoordig vaak als verboden vrucht bestempeld wordt, biedt Tönissteiner met haar limonades een suikervrij en gezond alternatief. Een echte challenger dus, maar met een klassieker imago. Het drankmerk wil de digitalisering inzetten. Een eerste stap in dit proces is de vernieuwing van de website zijn. Onoff bleek hiervoor de ideale partner.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]