Tönissteiner produceert naast bruisende waters ook suikervrije vruchtenlimonades. Het is een sterk merk met een oerdegelijk en traditioneel karakter. Reeds 50 jaar wordt het ingevoerd door de Belgische Abts-familie.
Waar frisdrank tegenwoordig vaak als verboden vrucht bestempeld wordt, biedt Tönissteiner met haar limonades een suikervrij en gezond alternatief. Een echte challenger dus, maar met een klassieker imago. Het drankmerk wil de digitalisering inzetten. Een eerste stap in dit proces is de vernieuwing van de website zijn. Onoff bleek hiervoor de ideale partner.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]