We worden tegenwoordig geconfronteerd met ecologische uitdagingen zonder weerga. Terwijl de gevolgen van de klimaatverandering overal duidelijk worden, dient zich ook een ander probleem aan: dat van de voedselverspilling.
Elk jaar wordt bijna 40% van het geproduceerde voedsel weggegooid - een realiteit die we niet langer mogen negeren. Gelukkig heeft Too Good To Go een oplossing: reden waarom hun associate director of marketing voor Noord-Europa Olivier François zijn zegje mocht komen doen tijdens Orbit by Pub XP op 19 oktober.
Vandaag is TGTG de zevende meest gedownloade app ter wereld, dus steeds meer consumenten vinden hun weg naar het platform. Het concept blinkt uit in geniale eenvoud: strijden tegen voedselverspilling door lokale bedrijven zoals supermarkten, restaurants of bakkers (die voedingsproducten zouden moeten weggooien) in contact te brengen met consumenten die dergelijke producten willen "redden".
"Too Good To Go is meer dan zomaar een app: het is een beweging die voor verandering zorgt in de strijd tegen voedselverspilling," stelde François zelf. Dankzij innovatieve initiatieven kan het bedrijf een tastbare oplossing voorstellen voor een wereldwijde problematiek. En dat is een echte verademing in een wereld vol onzekerheden: het is mooi om te zien dat we samen nog kunnen bouwen aan een duurzamere toekomst!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]