Torfs en Mediaplus samen sterk met #kooplokaal

Ter versterking van de radiocampagne die momenteel op de belangrijkste Vlaamse radiozenders loopt, gaat de Belgische schoenenretailer ToBrfs nu ook op televisie. Via een 5s-tag-on, die deel uitmaakt van een 20s-promospot wordt het grote belang van #kooplokaal benadrukt. Zo wordt duidelijk gemaakt dat ondanks gesloten deuren de producten wel online aangeboden worden. Een unieke kans om de relatie met de consumenten te versterken door simpelweg solidair te zijn. De campagne zal lopen op de SBS-zenders en de 5s-spot werd ingesproken door... Wouter Torfs zelf.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]