Ter versterking van de radiocampagne die momenteel op de belangrijkste Vlaamse radiozenders loopt, gaat de Belgische schoenenretailer ToBrfs nu ook op televisie. Via een 5s-tag-on, die deel uitmaakt van een 20s-promospot wordt het grote belang van #kooplokaal benadrukt. Zo wordt duidelijk gemaakt dat ondanks gesloten deuren de producten wel online aangeboden worden. Een unieke kans om de relatie met de consumenten te versterken door simpelweg solidair te zijn. De campagne zal lopen op de SBS-zenders en de 5s-spot werd ingesproken door... Wouter Torfs zelf.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]