Torfs en Mediaplus samen sterk met #kooplokaal

Ter versterking van de radiocampagne die momenteel op de belangrijkste Vlaamse radiozenders loopt, gaat de Belgische schoenenretailer ToBrfs nu ook op televisie. Via een 5s-tag-on, die deel uitmaakt van een 20s-promospot wordt het grote belang van #kooplokaal benadrukt. Zo wordt duidelijk gemaakt dat ondanks gesloten deuren de producten wel online aangeboden worden. Een unieke kans om de relatie met de consumenten te versterken door simpelweg solidair te zijn. De campagne zal lopen op de SBS-zenders en de 5s-spot werd ingesproken door... Wouter Torfs zelf.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]