Touch Agency krijgt nieuwe piloten

Laurent Duffaut, Strategic Director, Michel Moens, Managing Director, Luk Soers,
Client Service Director en Frederic Vandenbreede, Creative Director, dat zijn voortaan de partners van Touch Agency. Van dat viertal was tot nu enkel Michel Moens al historisch aandeelhouder van het bureau. De anderen traden tot tot het kapitaal van Touch Agency na het vertrek van Kevin Kielbaey. Het bureau bestaat sinds 2011 en nam in 2014 collega SoNice over.

Laurent Duffaut
Tezelfdertijd start het bureau 2017 met enkele aanwinsten, zoals Florentina Czirok (Account Manager, voorheen Hello Agency), Joy Jossart (project manager, voorheen On Duty) en Cédric Ménier (consultingdirecteur, voorheen Cassidy Paris), en werd bijkomende kantoorruimte gehuurd.

Luk Soers
Touch Agency werkt voor klanten als Carrefour, Porsche, Bpost Bank, Nestlé, Carrefour Mobile, Coca-Cola Enterprise en, sinds kort, Krefima. Het bureau telt nu een twintigtal medewerkers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]