Touch lust de ijsjes van Franklin

Franklin

Budgets / News

FranklinBelgisch premium ambachtelijk roomijs op basis van de beste ingrediënten en zonder toegevoegde suikers, zo presenteert Franklin Roomijs zich. Het bedrijf uit Binche wil nu een grote stap zetten en nam daarvoor na een competitie Touch Agency onder de arm.

Het bureau krijgt de taak op de merknotoriteit van het merk in België te vergroten en om de strategie van het merk op het vlak van sociale media (en meer bepaald Facebook) uit te tekenen. Touch Agency zal ook het community management van het merk op zich nemen, net als animatie, de media-aankoop en, uiteraard, de creatie van originele content.

Vincent Harvengt, managing director van Franklin, kijkt al uit naar de samenwerking met Touch Agency. Hij viel voor het professionalisme en de cross-mediale creativiteit van het bureau. En Fred Vandenbreede, associated creative director van het twintig koppen tellende Touch, kan naar eigen zeggen niet wachten om de voorgestelde concepten nu ook echt te realiseren. Touch mag intussen Carrefour, Porsche, Bpost Bank, Nestlé, Carrefour Mobile en nu dus Franklin Roomijs tot zijn klanten rekenen.

Leuk, want ijs maakt mensen slimmer én gelukkiger, zo schreef The Economist recent. En wie zijn wij om The Economist tegen te spreken...