Voor haar heropening stak het beroemde Parijse Théâtre du Châtelet haar merkimago in een nieuw en kleurrijk jasje. In het nieuwe seizoen wil het befaamde theaterhuis meer dan ooit steunen op de dialoog met haar publiek en met artiesten. Een tiental kunstenaars werd daarom gevraagd om de visuele communicatie voor de nieuwe voorstellingen vorm te geven, gelanceerd onder de slogan “Tous au Châtelet”. Het internationale designbureau Base Design, met studio’s in Brussel, New York, Genève en Melbourne, leidde het geheel in goede banen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]