Toyota en BBDO stoppen met zoeken

Autobestuurders stellen zich tegenwoordig meer en meer de vraag of de elektrische wagen écht de oplossing is ten opzichte van de benzinewagen. De helft van de Belgen vindt het daardoor moeilijk om een nieuwe auto te kiezen. Toyota en BBDO hebben dat begrepen en willen met hun nieuwe campagne het leven vergemakkelijken van toekomstige kopers met een simpel voorstel: stop maar met zoeken. Het antwoord is volgens hen een Toyota Hybride.
Waarom? Die gebruiken gemiddeld 44 procent minder benzine in de stad en krijgen tot tien jaar garantie. Bovendien vind je bij Toyota al een hybride voor de prijs van een benzine. Het is die promo die naar voren wordt geschoven om alle twijfels bij kopers weg te nemen in de nieuwe 360-campagne (TV, OLV, OOH, radio, social) door BBDO.
Credits
- Klant: Toyota Belgium
- Marketing & CX Director: Vincent Thilmany
- Head of Customer Conquest & Marcom: Mehdi Sel
- Campaign Manager Conquest : Nina Fruythof
- Agency: BBDO Belgium
- CD: Jesse Vanophalvens, Antoinette Ribas
- Creatie: Gregory Verheyleweghen & Gaëtan Gomez, Jesse Van Gysel & Tom Meijer
- Copy NL: Sven Pede
- CCO: Pascal Kemajou
- Account: Cécile Brouard
- Strategy: Tom Ernst
- Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
- Sound Engineer: Mathieu Schots
- Radio Producer: Loes Fierens
- Radio Production Company: BBDO Productions
- RTV Producer: Loes Fierens
- Film Production Company: Wenneker
- Executive Producer: Ben Wevers
- Director: Jean-Charles Charavin
- Sound Production: BBDO Productions
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]