Voor Toyota is 'onmogelijk' slechts een begin

Geen PUB on Saturday zonder een verwijzing naar de Olympische Winterspelen in Zuid-Korea, deze week. Zo pakt Toyota uit met een campagne waarin de autobouwer duidelijk maakt dat het woord 'onmogelijk' enkel aanleiding geeft om toch iets te doen. Het Amsterdamse bureau Etcetera bedacht de campagne 'Start Your Impossible' en toont de negentienjarige Duitser Chris Vos. Van een jongen die te horen kreeg dat hij nooit meer zou stappen, groeide hij uit tot een paralympische snowboarder die uit is op een Olympische medaille.
De campagne «Start Your Impossible» werd al eind december 2017 gelanceerd en krijgt dit jaar nieuwe impulsen door de sponsoring door Toyota van de Olympische en van de Paralympische Spelen, zonder dat Toyota een verschil maakt tussen beide evenementen. Toyota blijft dat overigens doen tot en met 2014. Toyota gaat voluit voor 'mobiliteit voor iedereen', zonder grenzen. Ook in ons land kunt u trouwens niet naast de «Start Your Impossible»-campagne kijken.
Naast de spot met Chris Vos is er ook een tweede televisiespot onder de titel «Start Your Impossible» met als vedette topschaatster Ireen Wüst.
Credits - Toyota Start Your Impossible Campaign (the Netherlands)
CLIENT: Toyota / Louwman & Parqui B.V.
General Manager Marketing & Communication: Willem Verschuur
Marketing & Communicatie Manager: Martijn van de Ven
Campaign Managers: Nicole Groeneveld, John de Wit
Manager Press & Public Affairs: Guido Roozekrans
AGENCY: ETCETERA Amsterdam
Executive Creative Director: Ben Imhoff
Creative Director: Tolga Büyükdoganay, Raymond van Schaik
Art director: Maarten Reynen
Senior copywriter: Michiel Otting
Business Director: Martin Stiemer
Producer: Marcella Beekman, Remko Esser
Strategy partner: Frank Huiberts
Strategy director: Job Koopman
Design: Lynnet Wams
PRODUCTION COMPANY: KAAPS B.V.
Director: Eelco de Winter
DOP: Frank Borghstijn
Cameraman: Ward Brandsma & Karel Schepp & Olaf Tijhuis
Producer: Anne Lieve Steendijk
Sound: Erik Thomassen, Sound: KLEVR: Alan van Ramshorst & Lennart Kleinen
Drone operator & cam pilot: Marvin Dechene, Daan Hartge
Grading: Karel Schepp, Gaffer: Joris Luchtigheid, Best boy: Sean Vogel & Matthijs Kardoes,
Assistant DOP: Rick van Oers,
Grip: Nick van Galen
Make-up: Annelies Bastemeijer
P.A.: Julie dekker & Nathalie Tangkau
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]