Na een pitch heeft Trade Mart Brussels gekozen voor een samenwerking met Dallas (in partnership met True North). Het merk Trade Mart is altijd een certitude geweest, maar maakt zich ook klaar voor de toekomst en stelde daarbij een aantal zaken in vraag. Op die vragen bood Dallas Antwerp de juiste antwoorden. Dieter Eeckhout, marketingmanager Trade Mart: ‘Zowel onze branding- als business uitdagingen werden op een interessante manier gechallenged door Dallas. Als creative performance agency zullen ze ons begeleiden in een langetermijn marketingproces.’"
Het is net die mix van strategisch creatieve- en conversieskills die de propositie van Dallas maakt met de claim ‘Imagine Impact’, zegt Stijn Gansemans, creative Partner, bij Dallas: ‘We hebben deze pitch aangevat in partnership met True North, ons strategisch zusteragency in de &KOO-groep met een sterke expertise in retail. Dallas zal als leadgancy het merk Trade Mart nu verder begeleiden.’
In oktober staan al een aantal deliverables op de agenda.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]