Trade Mart Brussels kiest voor HeadOffice

Budgets / News

Trade Mart Brussels, experience-platform voor retail en sales professionals in de Benelux, koos voor de lancering van het nieuwe cash & carry-verhaal rond home en living voor de expertise van HeadOffice. Het contentbureau werkt de strategie, het concept en een contentplan uit.

Interieur 2.0: Trade Mart brengt trends op één plek voor retailers

Vanaf oktober 2020 kunnen interieurprofessionals hun hartje ophalen in het nieuwe Home & Living Cash and Carry-centrum in Brussel. Dit wordt een interieurwalhalla voor retailers waar importeurs, fabrikanten en ontwerpers tonen welke items er het volgende seizoen een musthave worden in huis. In het Cash and Carry-concept kunnen retailers komen winkelen en producten meteen meenemen naar hun eigen shop.

Pitchwin voor HeadOffice

Na een competitie met verschillende rondes koos Trade Mart voor HeadOffice als partner voor de lancering van hun nieuwe concept. Specifiek zal HeadOffice zorgen voor de strategische omkadering, de uitwerking en invulling van het contentplan en de ontwikkeling van nieuwe contentformats. “De pragmatische en resultaatgerichte contentaanpak van HeadOffice is precies wat Trade Mart nodig heeft,” zegt Paul Brouns, project manager bij Trade Mart Brussels.

Cross-channel aanpak

De focus ligt voor HeadOffice op de creatie van awareness voor het nieuwe concept van Trade Mart. Daarnaast willen ze ook leads genereren voor nieuwe exposanten en zet Headoffice in op het activeren van registraties en bezoeken van nieuwe retailers. Om deze objectieven te behalen kiest HeadOffice voor een cross-channel aanpak. Zo zet het onder meer in op social teasers, een gerichte contentplanning, CRM e-mails, een formulier op de website, instore-communicatie, print, Google en Facebook-advertising, co-creatie met exposanten en een PR-luik.