Tramway21 en KBC Brussels laten muziek en natuur versmelten op Musiq3

Het festivalseizoen is weer begonnen. Musiq3 is volgens KBC en Tramway21 het minst klassieke van de klassieke festivals. Voor Matthieu Van Riet van KBC Brussels, dat het project al acht jaar steunt, is het belang ervan dubbel: "onze cultuur verdedigen en benadrukken welke rol we spelen in de Brusselse biodiversiteit en multiculturaliteit." De biodiversiteit is daarom dit jaar niet toevallig het thema van het festival. "Rise", een verscheidenheid van muziek van diverse oorsprong, verschillende culturen, kunstvormen en publieken.
Om dit bijzondere muziekfestival de aandacht te geven die het verdient en de mensen warm te maken om eraan deel te nemen, hebben KBC Brussels en Tramway21 een sponsoringcampagne gelanceerd. Een campagne waarin natuur, stad en muziek moeiteloos in elkaar vloeien. Typisch Brussels surrealisme dat men terugvindt in advertenties, op de radio, televisie en digitaal.
Credits:
CLIENT KBC Brussels
CONTACT Matthieu Van Riet
AGENCY Tramway21
CREATION François Daubresse, Maxim Deliège
GRAPHIC DESIGN Jens Wolfs
PHOTOGRAPHER Luk Vander Plaetse
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]