Transfer lost eerste sprekers voor Kids Day

Op 21 september 2023 brengt Transfer Belgische media- en kids-specialisten samen om de invloed van reclame en mediagebruik bij de jongste generatie Alpha te verkennen. Samen met Human8 organiseert de thematische reclameregie de Transfer Kids Day: een dag vol inspiratie, expertise, maar ook nostalgie en exploratie. Een mooie gelegenheid voor adverteerders, PR-, creatieve- en mediabureaus om zich onder te dompelen in de meest recente inzichten en analyses met betrekking tot kinderen, mediagebruik en reclame.
Het programma van deze dag omvat presentaties van experts uit de mediawereld, paneldiscussies en relevante casestudy's vanuit diverse kinder-tv-kanalen. Tijdens de Transfer Kids Day zullen een 15-tal sprekers aan het woord komen. Alvast enkele namen:
David Grünewald brengt meer dan 25 jaar reclame- en marketingervaring met zich mee, waar hij als Strateeg voor technologische transformaties zorgde in verschillende managementrollen. Na het voltooien van het MIT-programma 'AI Implications for Business Strategy' in 2023 richtte hij Pluginto.ai op met de missie om strategische begeleiding en workshops op maat te cultiveren, waardoor nieuwe niveaus van efficiëntie en groei worden ontsloten.
Sabine Van Riel fungeert al bijna 30 jaar founding partner bij Option Media, waarvan 18 jaar als CEO. Option Media is een one stop shop postproductiehuis voor TV-zenders en productiehuizen, bedrijven en overheden. Localisation van verschillende kinderreeksen en langspeelfilms, is één van hun specialiteiten.
Marco de Ruiter is Country Manager voor The Walt Disney Company België, Nederland en Luxemburg, waar hij jaarlijks verantwoordelijk is voor meer dan 3.000 uur live sportprogrammering in Nederland. Hij is eveneens directe verantwoordelijke voor de local media businesses.
Kristel Vanderlinden begeleidt al ruim 20 jaar strategisch bedrijven met het creëren van langetermijnvisies. Met FutureKind biedt Kristel een uniek strategische propositie voor merken en bedrijven. Naast langetermijn-marketingplannen, toekomstige klanten-segmentaties en maatschappelijke innovatietrajecten cureert zij eveneens trendrapporten, inspirerende keynotes en workshops en verschillende toekomsttentoonstellingen.
Minister Benjamin Dalle (CD&V) is Vlaams minister van Brussel, Armoedebestrijding, Jeugd en Media. Net omdat media zo’n grote impact heeft op ons leven, tracht minister Dalle te focussen op een evenwichtig en ambitieus mediabeleid in een steeds meer digitale wereld. Zijn visie over jeugd? In zijn beleid wil minister Dalle de stem van kinderen en jongeren laten klinken en wegen.
Annemie Gulickx is bij de Openbare Omroep verantwoordelijk voor de doelgroep kinderen tot 12 jaar. Na een radiocarrière bij Studio Brussel, FM brussel en MNM kwam ze in 2016 terecht bij Ketnet waar ze als aanbodproducent verantwoordelijk was voor de ontwikkeling en opvolging van ondermeer #LikeMe, TikTak, De Dokter Bea Show, Hoodie, Karrewiet, e.a. Sinds 2020 is ze channel manager van Ketnet.
De Transfer Kids Day zal plaatsvinden bij Kasteel Tivoli in Mechelen, van 9:00 tot 15:00 uur. Voor meer informatie over de Transfer Kids Day, inschrijvingen en het volledige programma, bezoek de website of neem contact op met Transfer.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]