'The 6-Pack Band' levert Mindshare (Groupe M) de Grand Prix op in de categorie van de Glass Lions alias de Lions for Change. Die categorie bekroont campagnes om de wereld te verbeteren - meer bepaald om ongelijkheid en onrechtvaardigheid te bestrijden.
Mindshare bedacht de campagne in opdracht van Brooke Bond Red Label, een initiatief van Hindustan Unilever. De campagne in kwestie introduceerde de eerste Indische muziekgroep die volledig is samengesteld uit transgenders. Prasanth Kumar, ceo van Minshare in Zuid-Oost-Azië, was dolgelukkig met de Grand Prix: "Dit zien wij als een belangrijke overwinning voor India."
Juryvoorzitster Madeline di Nonno omschreef de campagne als inclusief en impactvol. "Seksegelijkheid is niet alleen een zaak van vrouwen," verklaarde ze. "Het omvat alle aspecten van marginalisering, discriminatie en onbewuste vooroordeel tegenover àlle geslachten."
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]