
'The 6-Pack Band' levert Mindshare (Groupe M) de Grand Prix op in de categorie van de Glass Lions alias de Lions for Change. Die categorie bekroont campagnes om de wereld te verbeteren - meer bepaald om ongelijkheid en onrechtvaardigheid te bestrijden.
Mindshare bedacht de campagne in opdracht van Brooke Bond Red Label, een initiatief van Hindustan Unilever. De campagne in kwestie introduceerde de eerste Indische muziekgroep die volledig is samengesteld uit transgenders. Prasanth Kumar, ceo van Minshare in Zuid-Oost-Azië, was dolgelukkig met de Grand Prix: "Dit zien wij als een belangrijke overwinning voor India."
Juryvoorzitster Madeline di Nonno omschreef de campagne als inclusief en impactvol. "Seksegelijkheid is niet alleen een zaak van vrouwen," verklaarde ze. "Het omvat alle aspecten van marginalisering, discriminatie en onbewuste vooroordeel tegenover àlle geslachten."

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





