"Transparante journalistiek verdient beloning"

Vertrouwen en transparantie zijn het tegengif voor fake news en andere vormen van desinformatie - en de enige manier om de duurzaamheid van onze industrie te garanderen. De toekomst van de media-industrie is in gevaar. Het Journalism Trust Initiative (JTI) is van mening dat ijver en eerlijkheid deel uitmaken van de profilering van ethische, informatieve en geloofwaardige journalisten. Het JTI is ervan overtuigd dat het herstel van het vertrouwen in het beroep de kwaliteit van de journalistiek op lange termijn in stand zal houden. Zij vindt ook dat transparante journalistiek beloond moet worden.
Het JTI roept alvast op om deel uit te maken van de oplossing.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]