Vertrouwen en transparantie zijn het tegengif voor fake news en andere vormen van desinformatie - en de enige manier om de duurzaamheid van onze industrie te garanderen. De toekomst van de media-industrie is in gevaar. Het Journalism Trust Initiative (JTI) is van mening dat ijver en eerlijkheid deel uitmaken van de profilering van ethische, informatieve en geloofwaardige journalisten. Het JTI is ervan overtuigd dat het herstel van het vertrouwen in het beroep de kwaliteit van de journalistiek op lange termijn in stand zal houden. Zij vindt ook dat transparante journalistiek beloond moet worden.
Het JTI roept alvast op om deel uit te maken van de oplossing.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]