Vertrouwen en transparantie zijn het tegengif voor fake news en andere vormen van desinformatie - en de enige manier om de duurzaamheid van onze industrie te garanderen. De toekomst van de media-industrie is in gevaar. Het Journalism Trust Initiative (JTI) is van mening dat ijver en eerlijkheid deel uitmaken van de profilering van ethische, informatieve en geloofwaardige journalisten. Het JTI is ervan overtuigd dat het herstel van het vertrouwen in het beroep de kwaliteit van de journalistiek op lange termijn in stand zal houden. Zij vindt ook dat transparante journalistiek beloond moet worden.
Het JTI roept alvast op om deel uit te maken van de oplossing.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]