Van 6 tot 13 april deed Travelbase een grootschalige bevraging over reizen en reisplannen in deze onzekere coronatijden. In ‘De Grote Corona Reisenquête’ werd onder meer gepolst naar de impact op reisbudget, toekomstige reisplannen, vernieuwde verwachtingen naar reizen toe, enz. “Als Belgische reisorganisatie voelen wij uiteraard ook heel hard de impact van deze crisis en dat stelt ons voor nooit geziene uitdagingen,” klinkt het bij Charles Van den Bossche, oprichter en zaakvoerder van Travelbase. “Op dit ogenblik zijn we volop bezig om maatregelen te nemen om onze reizen zo coronaproof mogelijk te houden en zijn we zelfs nieuwe reisconcepten aan het bedenken.” Ongeveer 20.000 mensen hebben deze enquête ingevuld.
Alle resultaten kan u hier inkijken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]