Ter promotie van hun imagocampagne heeft VDAB samen met Publifer de Elevator Walls in Antwerpen-Centraal volledig aangekleed met kleurrijke en dynamische visuals. Na hun eerdere kick-off campagne, is VDAB nu dus ook te zien in het Centraal station: Het hart van Antwerpen. Met een geleidelijke terugkeer naar het normale treinverkeer kunnen voorbijgangers volop genieten van deze energieke campagne. Met het moto ‘En alles beweegt’ wil VDAB werkzoekenden, werkenden, werkgevers en partners in beweging brengen en houden. Solliciteren, werken of bijscholen kan gemakkelijk via vdab.be.
Met de stapsgewijze opheffing van de lockdown is te merken dat outdoor nog steeds een relevant en impactvol medium is. Deze VDAB-campagne is het bewijs dat men met een creatieve en slimme advertentie opvalt. Laten we samen weer allemaal veilig bewegen!
Credits
Adverteerder: VDAB
OOH Specialist: Kinetic
Mediabureau: Mindshare
Regie: Publifer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]