Tribe Agency krijgt smakelijke visuele identiteit

Drie jaar geleden richtten Audrey Thiriar en Cédric Allard Tribe Agency op en bundelden ze hun expertise om hun passie voor smaak alle aandacht te geven die het verdient. Vandaag onthullen ze een nieuwe identiteit en blijven ze de banden tussen hun klanten en de Belgische mediaspelers verrijken.
Naast een nieuwe identiteit deed het duo zichzelf ook plezier met een kersverse website, die toegankelijker en completer is. De nieuwe website beschrijft de vier belangrijkste diensten van het bureau: pers en public relations, ePR en influencer marketing, field relations & evenementen en community & campagnemanagement.
“Op die manier garanderen we elk van onze klanten een visibiliteit die zich over heel België uitstrekt. De communicatiestrategie wordt op maat gemaakt en is precies afgestemd op het doel van elk medium op het juiste moment.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]