Trimetal springt uit de affiche met Clear Channel

Crea / Media / News

Een prachtig geschilderde gevel met de Trimetal-garantie. Het merk voegt de daad bij het woord in zijn nieuwste out-of-home campagne. Trimetal heeft de gevel die de 16m² grote reclamecampagne voor zijn schildermetgarantie.be platform huisvest, volledig gerenoveerd en vervolgens opnieuw geschilderd, met een boodschap in twee delen. Een originele realisatie die zowel de service van het merk als de uitvoering ervan in de verf zet. Deze actie werd ook gecombineerd met een aanwezigheid op radio gedurende de gehele campagneperiode. “Een conceptueel idee vanuit Trimetal werd snel omgezet in concrete actie door MediaCom en Clear Channel – het werd een enthousiaste samenwerking waarbij het merk Trimetal mooi in de verf werd gezet!” zegt Julie De Velder, Brand Manager Trimetal

De campagne vond plaats van 2 tot 29 mei in Diest en is het resultaat van een samenwerking tussen Trimetal, MediaCom, MediaCom Creative Systems, Outsight, Urban Media en Clear Channel.

Credits

Client: Akzo Nobel, Trimetal

Brand manager: Julie De Velder

Painters : Schilderwerken Struys & Co

Media Agency: MediaCom

Client Service Director: Géraldine Dellicour

Connections Planner: Séverine Malbec

Outdoor advertising: Outsight, Clear Channel & Urban Media

Strategy, concept & content production: MediaCom Creative Systems

Strategy: Jehtro Calomme

Account Manager: Anjaratiana Rahamefy

Executive Producer: Denis Leroy