Een prachtig geschilderde gevel met de Trimetal-garantie. Het merk voegt de daad bij het woord in zijn nieuwste out-of-home campagne. Trimetal heeft de gevel die de 16m² grote reclamecampagne voor zijn schildermetgarantie.be platform huisvest, volledig gerenoveerd en vervolgens opnieuw geschilderd, met een boodschap in twee delen. Een originele realisatie die zowel de service van het merk als de uitvoering ervan in de verf zet. Deze actie werd ook gecombineerd met een aanwezigheid op radio gedurende de gehele campagneperiode. “Een conceptueel idee vanuit Trimetal werd snel omgezet in concrete actie door MediaCom en Clear Channel – het werd een enthousiaste samenwerking waarbij het merk Trimetal mooi in de verf werd gezet!” zegt Julie De Velder, Brand Manager Trimetal
De campagne vond plaats van 2 tot 29 mei in Diest en is het resultaat van een samenwerking tussen Trimetal, MediaCom, MediaCom Creative Systems, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Credits
Client: Akzo Nobel, Trimetal
Brand manager: Julie De Velder
Painters : Schilderwerken Struys & Co
Media Agency: MediaCom
Client Service Director: Géraldine Dellicour
Connections Planner: Séverine Malbec
Outdoor advertising: Outsight, Clear Channel & Urban Media
Strategy, concept & content production: MediaCom Creative Systems
Strategy: Jehtro Calomme
Account Manager: Anjaratiana Rahamefy
Executive Producer: Denis Leroy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]