Triodos Bank bekent kleur via radio

In een nieuwe radiocampagne gaat Triodos Bank er prat op dat ze, in tegenstelling tot hun collega-banken, enkel echt duurzame beleggingen aanbieden. De Europese SFDR-regels delen fondsen op in drie klassen. Naast de "grijze" fondsen (artikel 6 van de Verordening) die geen duurzaamheidskenmerken vertonen, bestaat het grootste deel van de duurzame beleggingen tegenwoordig uit zogenaamde "artikel 8" of "lichtgroene" beleggingen: die huldigen het ‘do no harm’-principe. Daarentegen zijn het enkel de donkergroene beleggingen (die voor Europa onder artikel 9 vallen) die werkelijk voor positieve verandering zorgen doordat ze echte duurzaamheidsdoelstellingen najagen. En laat die laatste categorie van "donkergroene" beleggingsfondsen nu net de enige zijn die je bij Triodos vindt, is de boodschap.
De doelstelling van de campagne is duidelijk: ervoor zorgen dat de duurzame beleggers in België zich afvragen of hun huidige beleggingen wel "donkergroen" zijn. Daarbij horen twee verschillende audiospots - een die door een vrouw en een die door een man werd ingesproken. Ze zullen alternerend worden ingezet op zowel radio als via digitale weg.
De communicatiepartner van Triodos is Bubka.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]