Triple Living en Blockchain Creatives bouwen samen aan Nieuw Zuid

Wanneer je in Antwerpen aankomt, kan je er nog moeilijk naast kijken: het Nieuw Zuid. Een wijk vol architecturale hoogstandjes (letterlijk en figuurlijk) waar de eerste inwoners hun intrek namen in 2015. Ondertussen staan de werken ruim halfweg en kunnen we echt al spreken van een nieuw stuk Antwerpen. Met elke nieuwe winkel, galerij, bar of restaurant groeit het leven in de buurt. Ook de talloze bezoekers die een kijkje komen nemen naar de internationaal gerenommeerde architectuur vinden hun weg naar de nieuwe wijk. Zo ontstond het idee om de virtuele wandeling op de website (Archiwalks) te koppelen aan een reëel parcours langsheen de gebouwen en het groen. Op de wandeling kom je bij elk gebouw een QR- code tegen die je naar de landingspagina van het project brengt. Daarop vind je interessante details over het gebouw, de visie van de architect, de filosofie achter de wijk en dat alles mooi geïllustreerd met foto’s en video’s.
Die wandeling kan je ook maken op de website, waar je op een 3D-plan hetzelfde parcours kan afleggen en via nummertjes kan doorklikken naar de landingspagina’s. Zo versmelt realiteit met virtualiteit.
De interne studio van Triple Living verzorgde het design van de campagne, de website werd ontwikkeld door Blockchain Creatives, zowel front- als back-end.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]